fredag 4 september 2009

Julklapp in the making

Det har varit tunnsått på skaparglädjen den senaste tiden. Dels har jag och Klara spenderat en hel månad i Sverige och sedan vi kom hem har det varit en massa annat som behövts fixas. Att jag sen inte haft AC i syrummet har ju inte hjälpt heller. Men nu äntligen går det inte över 30'C på dagen så nu ska det sättas igång igen. Jag har inte stickat på rysligt länge så nu är det dags igen. Redan förra året kollade jag efter en tröja att sicka till min kära make men tiden fanns inte riktigt. Nu har vi kollat igen och faktiskt bestämt oss för denna modellen
ifrån garnstudio. Garnet är beställt och stickor är inhandlade så nu är det bara att tuta och köra! Symaskinen jag lånat ska snart lämnas tillbaka eftersom väninnan ska flytta till Wien :( Får se till att sy lite nu också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar