lördag 27 juni 2009

Sista mammaträffen

När jag var gravid och gick på mammagympa lärde jag känna två andra mammor som skulle få sina första barn ungefär samtidigt som jag. Efter att alla barnen fötts så började vi träffas en gång i veckan för att fika och snacka av oss. Den ena pojken har jag varit dagmamma åt i en månad och de ska nu flytta vidare till Rhode Island. Så idag hade vi vår sista vanliga mammaträff, tyvärr!

Som avskedspesent fick Luc och Will varsett par finbyxor av mig samt att Luc fick detta kollage som ett minne av tiden hos oss. Jag gjorde ett par extra avtryck av Klara och satte i hennes bok när färgen ändå var framme.




Sist men inte minst är jag superstolt
över min man som gick upp i ottan
för att gå på en tag sale. Där fyndade
han denna gungstol för ynka två dollar!!



1 kommentar:

  1. Så gulliga byxor!! Själv så ska jag åka till Jofotex i nästa vecka.... det blir väl en hel del tyger då...*ler*

    SvaraRadera