måndag 20 april 2009

Lillan behövde nya kläder


Så därför utökades garderoben lite. Mönstrena är mina egna. Klara har växt mer än jag trodde så bodyn blev för kort i ärmarna och byxorna har inte så mycket växtmån som jag hade önskat. 









På pyjamarna har jag testat lite olika lösningar för halsen. Det som jag tyckte blev snyggast är den övre men då måste man använda två snaps i halsen... filar vidare på bättre lösning!




Vi är på väg mot varmare väder så i fortsättningen blir det nog mycket bomulskläder. Så här ser det ut när Sebastian hjälpte till att hänga upp alla nya tyger på tork. Var bara tvungen att ta en bild en honom helt instängd bland alla tyger! Jag har pärlat en hel del också men får inte riktigt till några bra foton. Så fort jag fått det åker de in i bloggen de också!

2 kommentarer:

  1. Så gullig hon är, Lilla Klara! Fina kläde!! Hoppas ni har det bra där över...Själv så har jag hittat en fantastisk sida i USA där man själv kan designa tygerna. Tänkte prova det längre fram.

    SvaraRadera
  2. Vi kanske kan beställa tillsammans. Är det spotify du hittat? Kanske kan tajma det med att våra resor och flytt hem så slipper du tull!

    SvaraRadera